Background

مطالب وبلاگ

در این بخش از وب سایت رسمی دکتر کامران صحت می توانید جدیدترین مقالات در حوزه های مختلف را مطالعه نمایید.

بررسی رفتار مشتری در شهرستان ها

بررسی رفتار مشتری در شهرستان ها

در تدوین برنامه بازاریابی باید به این نکته توجه داشت که برنامه ی ما می تواند با توجه به نوع محصول یا خدمت در شهر ها و استان های مختلف، متفاوت باشد.
ادامه مطلب
جادوی کاریزما

جادوی کاریزما

کاریزما یا جذبه از ابتدای خلقت انسان تا کنون همراه بشربوده است. در طول تاریخ همواره افراد یا رهبرانی بوده اند که به دلیل داشتن کاریزما یا جذبه پیروانی داشتند. داشتن کارزما به شما کمک می کند تا شخص تاثیر گذارتری باشید.
ادامه مطلب
برندینگ و مدیریت در سالن های زیبایی

برندینگ و مدیریت در سالن های زیبایی

آمارها نشان می دهد یکی از شادترین مشاغل دنیا حرفه آرایشگری است. سالن های زیبایی و یا آرایشگاه ها در دسته فعالیت های خدماتی قرار می گیرد و برندینگ و مدیریت این مشاغل دارای اصولی است که در این مقاله به بررسی آن ها می پردازیم.
ادامه مطلب
لطفا با کفش مشکی جوراب سفید نپوشید

لطفا با کفش مشکی جوراب سفید نپوشید

آمارها نشان می دهد سه ثانیه اول در ارتباطات از سه ساعت بعدی مهمتر است. آیا می دانید سه ثانیه اول شما در ارتباطات حضوری چیست که می تواند بیشترین تاثیر را روی طرف مقابل بگذارد؟
ادامه مطلب
پنج راز برند سازی گوگل!

پنج راز برند سازی گوگل!

اگر از هر طراحی بپرسید، احتمالا لوگو گوگل را در میان زشت ترین برندهای تجاری جهانی قرار می دهد اما با این وجود، گوگل لوگو خود را تبدیل به یکی از با ثبات ترین آیکون های شرکتی کرده است.
ادامه مطلب
کوچه آگهی در خیابان تبلیغات

کوچه آگهی در خیابان تبلیغات

امروزه تبلیغات به منزله ی یکی از قدرتمندترین و تاثیرگذارترین عوامل در معرفی شرکت ها و سازمانها، فروش محصولات و خدمات می باشد. دنیای تبلیغات، دنیایی بزرگ ، شگفت انگیز است.
ادامه مطلب
جعبه سیاه ارتباطات موثر مبتنی بر مدل جهانی دیسک

جعبه سیاه ارتباطات موثر مبتنی بر مدل جهانی دیسک

دنیای امروز، دنیای فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) است، تحقیقات نشان می‌دهد؛ در دنیای گسترده کسب و کار سهم ارتباطات در رسیدن به موفقیت حدود ( هشتاد درصد) می‌باشد.
ادامه مطلب
چگونه فروش خود را بهبود بخشیم.

چگونه فروش خود را بهبود بخشیم.

قابلیت فروش چیزی به شخصی، هارت اساسی در هسته بسیاری از شغل ها در دنیای تجارت امروز است. زمانی که به بحث فروش می رسیم، منظور فقط چرب زبانی با خریدار خود نیست.
ادامه مطلب