Background

مشتری شاکی

مشتری شاکی

احتمال خرید مجدد مشتریانی که از خدمات شرکت شما، یا از نحوه انجام خدمات و عملیات شما، شکایت یا انتقاد می کنند، خیلی بیشتر از مشتریانی است که هیچگاه از شما شکایت و انتقاد نمی کنند، اگر پاسخ مناسب به مشتری شاکی داده شود و با آنان محترمانه رفتار گردد، طبق آمار، 50 درصد آنان به شرکت شما وفادار خواهند ماند. اما اگر پاسخ قانع کننده ای نگیرند به سراغ رقبا خواهند رفت.

محل ارجاع شکایات باید به واحدهای روابط عمومی، ارتباط با مشتری، بازرسی یا دفتر مخصوص مدیر ارشد شرکت یا شرکت برسد و مورد بررسی و تعقیب قرار گیرد. بسیاری از شکایاتی که به واحد های فروش، سرپرستی ها یا سطح کارکنان صف می رسد گم می شوند!

  • حجم فایل: 5 مگابایت
  • مدت زمان فایل: 11 دقیقه