مشتری شاکی

بازاریابی تلفنی

 


احتمال خرید مجدد مشتریانی که از خدمات شرکت شما، یا از نحوه انجام خدمات و عملیات شما، شکایت یا انتقاد می کنند، خیلی بیشتر از مشتریانی است که هیچگاه از شما شکایت و انتقاد نمی کنند، اگر پاسخ مناسب به مشتری شاکی داده شود و با آنان محترمانه رفتار گردد، طبق آمار، 50 درصد آنان به شرکت شما وفادار خواهند ماند. اما اگر پاسخ قانع کننده ای نگیرند به سراغ رقبا خواهند رفت.

محل ارجاع شکایات باید به واحدهای روابط عمومی، ارتباط با مشتری، بازرسی یا دفتر مخصوص مدیر ارشد شرکت یا شرکت برسد و مورد بررسی و تعقیب قرار گیرد. بسیاری از شکایاتی که به واحد های فروش، سرپرستی ها یا سطح کارکنان صف می رسد گم می شوند! 

افزودن نظر

سبد خرید

مجتمع تجاری اداری گلشن مال

آخرین نظرات

حمید
جناب آقای دکتر صحت
سلام و عرض ادب و احترام
می خواستم یه انتقاد از جنابعالی بکنم، بنظرم شما دارید ا...
فرزاد
اقای دکتر فوق العاده بود بخصوص خودشناسی هایی که قرارداده بودید و نتیجه تستPDA ممنون
کورش
با تشکر از سایت زیبا و موارد ارایه داده شده تست PDA واقعا جالب و درست بود در هیچ جا ندیده بودم چه جو...
راضيه عبدالهى
سلام وعرض ادب خدمت دكترصحت عزيز،مديريت مجموعه زيبايى راضى هستم بسيار مفتخرم ازآشنايى باشما،شما بابار...
آوا قیاسی
سلام
اگه قرار باشه چنتا سوال درباره ی محاسبه خودانگیزشی مدیران و سرپرستان مطرح کنیم چند مورد مثال م...
سیدمرتضی موسوی
سلام چرا فروشگاه اینترنتی ندارید و محصولاتتون رو هنوز به شیوه زمان دقیانوس بصورت پستی میفرستید؟
بیش...
مهدی آرمیده
با سلام و عرض تسلیت خدمت جناب آقای دکتر کامران صحت...
این عارضه بزرگ را به شما و خانواده محترم تسلی...
ترنم
خیلی عالی بود .استفاده کردم
Zahra.mhb
درود
نتیجه عالی و کارآمد
ممنون دکتر
مصطفایی
مثل همیشه مفید و کارامد
سپاس فراوان دارم از استاد گرامی اقای دکتر کامران صحت