مدیریت زمان

مدیریت زمان

 


وقتي تصميم گرفتيد كه از استراتژي‌هاي مديريت زمان استفاده كنيد، از همان زمان بايد شروع كنيد. اولين قدم تحليل و بررسي روشي است كه در حال حاضر از وقت خود استفاده مي‌كنيد. اين كار نبايد از طريق حافظه انجام شود. ممكن است شما اكثريت زمان هاي بيكاري خود را به ياد نياوريد يا قادر نباشيد زمان هايي را كه صرف مكالمات طولاني مي‌كنيد دقيقن بياد آوريد. براي ثبت نحوه گذراندن وقت مي‌توانيد از يك دفتر يادداشت، دفتر گزارش فعاليت يا يك دفتر برنامه‌ريزي با بخش‌هاي تفكيك شده به ساعت براي رديابي فعاليت ها استفاده كنيد. نه تنها آنچه كه در طول روز انجام مي‌دهيد بلكه احساس خود (خسته، پرانرژي، عصباني، بي‌حال و ...) را ثبت كنيد. هر وقت كه فعاليت خود را تغيير مي‌دهيد، نوع فعاليت و زمان شروع آن را ثبت كنيد. به خاطر داشته باشید که نرم افزار Outlook Office در این بخش به خوبی می تواند به شما کمک نماید.

 

افزودن نظر

سبد خرید

مجتمع تجاری اداری گلشن مال

آخرین نظرات

علی
درود دکتر سپاس از اینکه یادی از شاگردان خود می کنید.راستش تست اعتماد به نفس خیلی در مورد من صدق نکرد...
mohammad
با سلام و عرض خسته نباشید فراوان ویسی که گداشته بودید عاالی بود

<<< فقط ممنون میشم اگه ب...
مریم شمیزی
عالی بود بسیار شبیه نتایج حاصله هستم بازم ممنون
abolfazlMehrPouyan
به نام خدا.
از این تستی که گذاشتید خیلی تشکر میکنم واقعا عالی بود.شخصیت من entj شد. تمام پیش بینی ه...
امید
با سلام و احترام.
ممنون از اطلاعات موثر و اثربخشی که گذاشتید.
ساسان عیسی زاده
با سلام و احترام
بشدت خرسندم و می بالم به وجود شما
مطالب جذاب و کاملا کاربردی شما برای حقیر بسیار ...
مینا گلشن دوست
سلام آقای دکتر واقعااااااااا از بیانات شما لذت بردم امیدوارم همیشه شادو پیروز و سالم باشین مثل عقاب ...
ایوب
سلام و خسته نباشید خدمت دوست عزیز
امیر نیک دانا
با سلام و احترام " این نرم افزار را از چه طریق میتوان تهیه کرد؟
باتشکر امیر نیک دانا
عباسي
متاسفم از اينكه دنيا عوض شد و ما هنوز عوض نشديم